الثلاثاء، 17 أبريل 2012

معجزة حصرية رائعة وهى ببركة وشفاعة الملاك الجليل ميخائيل








بسم الاب والابن والروح القدس الالة الواحد امين +++

منيا القمح الزقازيق
الاسم /ج. ص
العنوان / مساكن الشيراتون . القاهرة
نوع المعجزة / حمل
تقرير المعجزة
بكل الشكر لرب المجد ربنا يسوع المسيح اكتب اليكم هذة المعجزة لكى تعرفوا انة لا شي يستحيل علي الهنا وربنا يسوع المسيح لة المجد والاكرام امين
انا عندى ابنتين وكان نفسي انا وزوجى نجيب طفل تالت لكن كل مرة بيحصل فيها حمل بينزل ودة سببة ميكروب كان في الدم
ومع التكرار في عدم استمرار الحمل نسيت انا وزوجى الموضوع وقلنا خلاص الرب ادالنا اتنين وهى دة ارادتة بس وحصل حمل تالت وبرضة مكملش فكنت زعلانة اوى من العدراء ام النور لان بشارة الحمل كانت في صيام العدراء فكان عندى امل ان يكتمل بشفاعة ام النور المهم انا رحت للدكتور وعمل كورتاج لان الحمل كان غير طبيعى فالدكتور قال ان الكيس فرغ وبقي مفيش جنين بعد النزيف اللي كان عندى فروحت البيت زعلانة قوي وكنت اعاتب العدراء جامد قوى وبتمكنى انها تكون سا محتنى بعد البكاء المرير قلت خلاص مش فكر تانى ابدا ومضي خمس ايام ثم اتصلت بي صديقة وقالت لي تعالي نروح الملاك ميخائيل كفر سمري فقلت لها بكل عصبية انا ما بروحش كنايس انا اعصابي تعبانة ومش عايزة انزل وطبعا الغضب اللي كان جوايا لانى قبل ماحمل كنت بدهن المبيض اليمين بزيت ابو سيفين والمبيض الشمال بزيت البابا كيرلس غكان عندى امل كبير انة يتم الحمل بشفاعتهم معايا
المهم بعد ضغط شديد من صديقتى رحت معاهم كفرسمري عند الملاك ميخائيل واتناولت من الاسرار المقدسة وانا خارجت لقيت ابونا صموئيل فطلب منة زوجى ان يصلي لي علشان نفسيتى تهدا شوية فاول ماشافنى ابونا صموئيل سالنى انتى عندك اولاد فقلت لة ايوة يا ابونا عندى بنتين قالي طيب باسم يسوع المسيح بتيجى السنة اللي جاية ومعاكى ميخائيل تعمدية هنا فضحكت وقلت لة انا مش هاسمى ميخائيل ومش هاعمد هنما يا ابونا فضحك ابونا وقالى طيب ابقي تعالي بية

صدقونى اللي هاقولة دلوقتى فوق كل عقل تصدقة وانا في السكة حسيت باعراض حمل مغص وقرفة من الاكل زى اللى انا عرفاها في حملى فرشمت الصليب وقلت ماتخليش الشيطان يلاعبك وفي طريقنا للقاهرة زادت الاعراض فعندما اقتربنا الى المنزل طلبت من زوجى ان انزل الصيدلية فلما سالنى لية قلت لة هاجيب حاجة وهاجى وفعلا اشتريت اختبار حمل منزلى واول ما دخلت البيت عملتة واذا المفاجاة لقيت الاختبار ايجابي فكدت اصرخ من المفاجاة واقول انا حامل فضحك جوزى وقال لي بلاش تهيئات احنا قلنا الموضوع دة انتهى فاخدت التليفون وكلمت الطبيب المتابع لحالتى وقلت لة ماحدث فقال لى تعالي حالا انا مستنيكم لو كان حد تانى كلمنى كنت قفلت السكة في وشة ازاي يطلع حمل وانتى لسة عاملة عملية تنظيف من خمس ايام
والمفاجاة
عندماعمل الدكتور السونار وجد اننى فعلا حامل والكيس الجنينى كويس جدا وكمان لقي كيسين يعنى توام فضحك الدكتور وقال " انتوا المسيحين عندكم حاجات فوق العقل البشري" فخرجنا من عند الدكتور فرحانيتن جدا وشاكرين لرب المجد وشفاعتة ام النور والبابا كيرلس وابو سيقفينم وصلوات ابونا صموئيل وبشرتة الحلوة لي
ربنا يفرح قلوبكم كلكم ويبارك حياتكم امين


ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق