السبت، 2 يونيو 2012

صلاة كمبيوترية


صلاة كمبيوترية
فصل من الـ Message ‏الكمبيوترية الأولي إلي أهل الـ Net ‏ :

يا رب خليني دايماً Connected ‏ بيك علشان أكون On Line ‏ دايماً، تعال و أشغل كل Free Space ‏ اللي عندي، خلي علاقتي معاك دايماً Update ‏ ولو جه يوم Virus ‏ وخلاني Infected ‏ لو سمحت أعمل لى Scan ‏، تعال أنت وأعمل Repair ‏ لقلبي، وأعمل Check ‏ لكل حياتي وحتى لو كنت Damage ‏ تعال وأعمل Format ‏ زي ما تحب، يا رب أنا مليان Bad sector ‏ تعال و أعملي .Fix Error ‏نفسي أعمل Save ‏ لكل كلامك .. ‏بس قلبي out of space ‏ تعال و empty my recycle Bin علشان أكون free ‏ليك، ولو كان كلامك ضاع مني أعمل restore ‏ ورجعني بقوة ليك، يا رب الـ volume label ‏ بتاع قلبي هو .your name ‏تعالي و أعمل Double click‏ و Open ‏قلبي ليك، ده أنت يا ربي اللي وحدك تقدر تساعدني علشان أعمل Close ‏ لكل أبواب الخطية، أعمل Explore ‏لكل حياتي و delete ‏ يا رب كل الـ temp‏ اللي معطلني عنك، تعال و print ‏ صورتك في حياتي، خليني copy ‏ من قديسيك وأجعلني دايما Run ‏في طريقك، ده أنا محتاج Help ‏ كبيرة منك، تعال يا رب Erase ‏ كل آثامي و start‏ معايا من جديد، و Insert ‏ سلامك في قلبي، أرجعني يا إلهي إلي الـ Standard mode ‏اللي خلقتني عليها، يا مخلصي Save ‏ طريقك في قلبي .

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق